Bestellingen retourneren

Hieronder vindt u informatie over het retourneren van zichtretouren en garantieretouren


Retouradres voor zicht- en garantieretouren

Transportfiets.nl
T.a.v. Afd. Retouren
Arnoudstraat 10
2182DZ Hillegom
Nederland 

Hieronder vindt u informatie over het retourneren van defecte artikelen of van onbeschadigde artikelen.

Klik hier om het retourformulier te downloaden


Defect product ontvangen of retourneren van een product

Het is vervelend als een artikel niet naar verwachting werkt. Omafiets.nl is te allen tijde het eerste aanspreekpunt en garandeert uw wettelijke rechten op een artikel conform de redelijkerwijze gewekte verwachtingen. Voor vragen over producten kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, info@Transportfiets.nl . Als u uw aankoop wil retour sturen kan dat zonder opgaaf van reden binnen 14 kalenderdagen. Producten dienen onbeschadigd te zijn en in een soort gelijke verpakking retour gestuurd te worden. Indien u schade heeft na ontvangst, graag binnen 2 werkdagen melden. 

Bij het gebruik van uw heroeppingsrecht bent u zelf verantwoordelijk voor de verzending. Transportfiets.nl biedt de mogelijkheid om uw zending aan de deur af te halen. De kosten daarvan bedragen 29,95 euro per pakket. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice via de e-mail. Een andere optie is het verzenden via PostNL. Wilt u meer weten over het verzenden van grote pakketten? Bekijk dan de Online Verzendservice van PostNL. Hier vindt u alles wat u moet weten over het versturen van een fiets via PostNL. Tevens bent u verantwoordelijk voor het onbeschadigd retourneren van het product. Indien er sprake is van schade bij ontvangst door Transportfiets.nl, houdt Transportfiets.nl zich het recht voor om de kosten te verhalen bij de afnemer. 

 

Indien de consument het product wenst om te ruilen, vergoed Transportfiets.nl de verzendkosten. Indien de consument het product voor de tweede maal wenst om te ruilen neemt hij/zij de verzendkosten voor zijn rekening. Omruilen kan binnen 14 kalenderdagen. Gebruik hiervoor her retourformulier. 

Als uw product bij ontvangst defect blijkt te zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit binnen vijf dagen te melden aan onze RMA afdeling (Return Material Authorization-afdeling) via klantenservice@Transportfiets.nl. Binnen twee werkdagen wordt uw RMA-aanvraag verwerkt. Als u een product retour stuurt (zicht of garantie), voeg dan altijd een retourformulier toe. Wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u automatisch een vervangend exemplaar (indien op voorraad).

De retourkosten naar Transportfiets.nl worden in geval van retoursturen (zichtretour) zonder klacht of reden niet vergoed. Ook valt oneindig gebruik niet onder de garantie, zie ons garantiebeleid.

 

Terugstorttermijnen na een retourzending of annulering

Indien u de bestelling heeft betaald met iDeal of vooruitbetaling, dan kunt u het betaalde aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na de verwerkingsdatum van uw retour of annulering op uw rekening verwachten (hiervoor wordt een creditnota aangemaakt). Uw aankoopbedrag inclusief verzendkosten wordt door onze Stichting Derdengelden teruggestort. Als u betaald heeft met creditcard of Maestro, houd dan rekening met een verwerkingstijd van 3 weken, afhankelijk van uw creditcard. Heeft u vragen over de creditering van uw aankoopbedrag? Stuur dan een email naar info@Transportfiets.nl, vermeldt duidelijk uw ordernummer zodat wij u sneller kunnen helpen.